Multitasking  

Posted by Unknown

Nuoret osaavat moniajon.
Minä yritän harjoitella.

Teen siis montaa asiaa samaan aikaan.
Ja yritän saada jokaiseen tekemääni asiaan mukaan monta erilaista tavoitetta.

Oikeasti minulla ei ole enää realistisia mahdollisuuksia saada tätä kurssia suoritettua, mutta minusta on hauska yhdistää tätä kurssia moniin muihin asioihin, joita teen. Tai joita minun pitäisi tehdä.

Siksi kirjoitan yhä tätä blogia.

Olen kuitenkin puuhaillut jotain kurssiinkin liittyvää.
Yksi case study:

Tein Photoshopilla mainoksen Keski-Espoon kirjaston Second Life -päivästä.
Vein mainoksen Second Lifeen.
Tein Keski-Espoon Second Life -toimipaikkaan taulun, johon laitoin mainoksen tekstuuiksi.
Otin kuvan kyltistä.
Vein sen Photoshopiin.
Photoshopista lähetin kuvan Flickriin.
Flickristä kuva lähti pariin blogiin.
Facebookiin laitoin mainoksen blogitekstistä.
Facebookiin tuli myös Twitteriin laittamani mainos Flickr-kuvasta.

Aikaa ei kulunut kovin paljon.
Vaikuttavuus on luultavasti varsin rajallinen.
Mutta minulla oli hauskaa.

(Tämä teksti on tietenkin osa samaa mainoskampanjaa.)

second life mainos

0 kommenttia

Lähetä kommentti

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from jaakkokeskari. Make your own badge here.