elämä on vaikeaa  

Posted by Unknown in , , ,

Yritin toipua FinELibperjantaista laittamalla kotiläppäriini uuden Linuxin ja opettelemalla Sims2-simulaatiota.

Viime syksynä osasin laittaa Ubuntun vanhaan pöytäkoneeseen. Nyt minulle tuli jo toinen epäonnistuminen tällä läppärilläni. Kun koneeni alkaa näyttää eri asioita kuin asennusohjeessa sanotaan, minulta loppuu rohkeus. Taitoa minulla ei ole, enkä erityisesti halua hankkiakaan. Eli en voimaantunut Linuxilla.

Sims2 on vaikein peli/3D-maailma, jota olen pitkään aikaan yrittänyt opetella. Laitoin paniikissa koneen kiinni tänään siinä vaiheessa, kun Sim-perheen nälkiintynyt, haiseva, lattiallanukkuva vauva alkoi huutaa, isä oli unohtanut mennä töihin, missä hänellä menee huonosti ja perheen vanhemmat alkoivat tapella keskenään.

Palasin takaisin WoWiin. Jopa minä osaan jahdata petoja miekka kädessä, hurjasti huutaen.
Olen mies.
Huh, miten voimaannuin.

0 kommenttia

Lähetä kommentti

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from jaakkokeskari. Make your own badge here.